Jei patiri sunkumų prisijungdamas prie šios svetainės, paskambink numeriu +37052596831 arba žiūrėk FlixBus Google Assistant programėlę.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Užsakymų tvarkymas

Paprasta FlixBus užsakymų sistema

Atšaukimas

Iki kada galiu atšaukti užsakymą?

Užsakymą galima atšaukti likus ne mažiau nei 15 minučių iki išvykimo.

Ar taikomas atšaukimo mokestis?

Kelionės atšaukimas likus 30 dienų iki išvykimo datos yra nemokamas. Vėliau galime taikyti atšaukimo mokestį. Atšaukus užsakymą bus sugeneruotas čekis. Čekis galios 12 mėnesių ir jo vertė bus lygi užsakymo sumai atėmus iš jo atšaukimo mokestį, jei toks buvo taikomas.

Informacija, kaip atšaukti ar pakeisti užsakymą

Pakeitimai

Galima keisti šią užsakymo informaciją:

  • Kelionės laiką ar atvykimo vietą*
  • Keleivio vardą
  • Telefono numerį

* Jei pageidaujama keisti išvykimo laiką arba atvykimo vietą, pirmiausia reikia atšaukti pageidaujamos keisti kelionės dalį. Tada gaunamas čekis, kurio suma lygi bilieto kainai atėmus visus taikomus atšaukimo mokesčius. Su šiuo čekiu galima užsakyti naują kelionę (čekio numerį reikia įvesti į čekio laukelį ir paspausti „Apmokėti“). Čekis galioja 12 mėnesių.

Iki kada galiu pakeisti užsakymą?

Pakeitimus galima daryti likus ne mažiau nei 15 minučių iki išvykimo.

Ar taikomas užsakymo keitimo mokestis?

Kontaktinės informacijos keitimui mokestis netaikomas. Keleivio vardo keitimas taip pat nemokamas, tačiau jei bilieto kaina padidėja po užsakymo, bus nuskaičiuotas kainų skirtumas.

Išvykimo laiko arba kelionės tikslo pakeitimams galioja atšaukimo taisyklės. Jei pakeičiate kelionę likus mažiau nei 30 dienų iki išvykimo datos, iš čekio vertės išskaičiuojamas atšaukimo mokestis.

Kur galiu atšaukti arba pakeisti užsakymą?