Užsakymų tvarkymas

Užsakymų tvarkymas yra platforma, kurioje galite lengvai tvarkyti visus savo užsakymo ir kelionės duomenis bei atsisiųsti visus dokumentus ir įlaipinimo korteles.

Mes norime užtikrinti, kad jūsų kontaktiniai duomenys būtų atnaujinti, todėl visi pakeitimai yra nemokami. Nepamirškite pridėti savo telefono numerio, kad SMS žinute galėtumėte gauti kelionės naujinas.

Jei bilietų kainos skiriasi nuo pradinio užsakymo, gali tekti sumokėti, kad galėtumėte redaguoti keleivio duomenis. Bilietai yra neperleidžiami; norėdami pašalinti keleivį, patikrinkite Atšaukti kelionę (-es).

Turėkite omenyje, kad išvykimo laikas turi būti +15 min. nuo jūsų patvirtinimo laiko. Norėdami pasirinkti naują išvykimo arba atvykimo vietą, turite atšaukti kelionę ir užsisakyti naują.

Priklausomai nuo naujos kelionės, jums gali tekti sumokėti už bilietų kainų skirtumą arba atgauti pinigus, jei nauja kelionė yra pigesnė. Kelionės laiką galite pakeisti tik vienu metu.

Šis pakeitimas bus laikomas atšaukimu ir vadovaujantis mūsų politika bus taikomi mokesčiai.

Galite rezervuoti vietą papildomam komfortui arba įsitikinti, kad visi sėdite kartu grupinio užsakymo atveju. Bet kuriuo metu galite pridėti naują registruotą arba specialų bagažą.

Visi pakeitimai priklauso nuo kelionės prieinamumo.

Čia rasite visą užsakymo atšaukimo informaciją ir parinktis. Galite atšaukti visą kelionę arba atskiras kelionės dalis, galite iš užsakymo pašalinti keleivius ir atšaukti vietas ar papildomą bagažą.

Visiems atšaukimams, atliktiems likus 30 dienų iki išvykimo, gali būti taikomas atšaukimo mokestis (išsamesnį paaiškinimą rasite čia).

Jei Flix atšaukė kelionę arba yra atsakinga už didelį vėlavimą išvykti, gali būti, kad turėsi teisę gauti tolesnę pagalbą. Užsakymų tvarkymas leis nemokamai perplanuoti kelionę į kitą Flix kelionę arba susigrąžinti sumokėtus pinigus, atsižvelgiant į rinkos, kurioje keliauji, sąlygas.

Pastaba: „Flix“ taiko paslaugos mokestį, kad galėtų investuoti į  klientams skirtas funkcijas, kurios suteikia daugiau patogumo, pvz., „Tvarkyti užsakymus“ / savitarnos galimybes keisti keliones, pridėti bagažo. Daugiau informacijos žr. https://www.flixbus.lt/bendrosios-verslo-uzsakymo-salygos.