Apie „Flix“ bendrovę
Siūlome tvarias ir prieinamas keliones kiekvienam.
Trumpai apie „Flix“
„Flix“ – pirmaujanti pasaulinė kelionių technologijų įmonė, nuo veiklos pradžios teikianti tvarius ir prieinamus kelionių sprendimus daugiau nei 500 milijonų keliautojų daugiau nei 40 šalių 4 žemynuose, ir tai daro pasitelkdama „FlixBus“, „FlixTrain“, „Greyhound“ ir „Kâmil Koç“ prekių ženklus. Pasitelkusi turto nereikalaujantį verslo modelį ir novatorišką technologijų platformą keliautojams ir partneriams, „Flix“ greitai įsitvirtino kaip lyderė tolimojo susisiekimo autobusų rinkoje Europoje, Šiaurės Amerikoje ir Turkijoje ir sparčiai plečiasi į Pietų Ameriką bei Aziją. „Flix“ orientuojasi į nuolat augančią ilgų maršrutų kelionių autobusais ir traukiniais rinką, kurią skatina didėjantis visuomenės ekologinis sąmoningumas, ir siekia, kad iki 2040 m. Europoje ir iki 2050 m. visame pasaulyje jų paliekamas anglies dvideginio pėdsakas būtų neutralus. Be to, „Flix“ yra įsipareigojusi laikytis moksliškai pagrįstų tikslų iniciatyvos (SBTi) – visame pasaulyje pripažįstamo mokslinio pagrindo – ir nustatė trumpalaikius tikslus, siekdama sumažinti savo poveikį jau iki 2032 metų. Daugiau informacijos – čia!
Pagrindiniai faktai ir skaičiai
40+
8,000+
500+
1,000+
5,000+
10+
25+
5,500+
100+
„Flix“ verslo modelis

© Flix SE
Itin lengvai keičiama „Flix“ technologinė platforma, kuri yra šio verslo modelio pagrindas, pritaikyta teikti geriausius savo klasėje rezultatus tiek keliautojams, tiek partneriams. Derindama tinklo planavimą, rinkodarą ir kainodarą, „Flix“ taiko pažangius sprendimus, kad kelionės visame pasaulyje būtų patogesnės, tvaresnės ir prieinamesnės. Pasitelkdama savo technologinę platformą ir patogią programėlę, „Flix“ kuria keleivių poreikiams pritaikytą kelionių patirtį ir padeda keliautojams pasiekti vietos autobusų partnerius, teikiančius pervežimo paslaugas, kartu užtikrindama, kad autobusų parkas būtų modernus ir atitiktų aukščiausius saugumo standartus. Šis mažo kapitalo verslo modelis padėjo Europos startuoliui tapti pirmaujančiu ir visame pasaulyje besiplečiančiu kelionių technologijų lyderiu.
Tvarios kelionės.
Kelionės su „FlixBus“ Europoje – esant vidutiniam emisijos koeficientui, siekiančiam 27,8 g CO2 vienam keleiviui kilometrui – leidžia sumažinti anglies dioksido pėdsaką mažiausiai 5 kartus, palyginti su važiavimu automobiliu, ir net 10 kartų, palyginti su skrydžiu lėktuvu, šie rezultatai beveik prilygsta tarpmiestinių traukinių efektyvumui.*
Pasirinkdami „Flix“ paslaugas, o ne kitas transporto priemones, kurios, remiantis moksliniais tyrimais, išmeta daugiau CO2 vienam keleiviui kilometrui, 2024 m. „Flix“ keleiviai padėjo išvengti apytiksliai 1,5 milijono tonų CO2 emisijų
Šie apskaičiavimai buvo atlikti vadovaujantis Pasaulio verslo tarybos tvarios plėtros klausimais (WBCSD) gairėmis, pasitelkiant duomenis iš po kelionių atliktų klientų apklausų, veiklos rodiklių ir 2021 m. „Flix“ analizės „nuo šaltinio iki ratų“ (Well-to-Wheel) emisijos veiksnių. „Flix“ pripažįsta, jog patikimų alternatyvių scenarijų sudarymui kyla iššūkių, įskaitant mažą apklausų atsakymų dažnį ir neišsamius degalų sunaudojimo duomenis, gautus iš autobusų partnerių. Siekiant užtikrinti duomenų patikimumą, bendrovė taikė konservatyvius vertinimo metodus ir atsižvelgė į galimus atoveiksmio efektus. Šią metodiką 2023 metais peržiūrėjo ir patvirtino nepriklausoma trečioji vertinimo įmonė. Kadangi 2024 m. taikyta metodika yra tokia pati kaip ir praėjusiais metais, papildomas trečiosios šalies patvirtinimas šiais metais nebuvo gautas. Daugiau informacijos pateikta 2024 m. emisijų vengimo metodikos dokumente. Vadovaudamasi savo vizija skatinti tvarumą tolimojo susisiekimo kelionėse, „Flix“ siekia pasiekti nulinį grynųjų emisijų lygį (Net Zero) Europoje iki 2040 m., o visame pasaulyje – iki 2050 m.
Be to, „Flix“ yra įsipareigojusi laikytis moksliškai pagrįstų tikslų iniciatyvos (SBTi) – visame pasaulyje pripažįstamo mokslinio pagrindo – ir nustatė trumpalaikius tikslus, siekdama sumažinti savo poveikį jau iki 2032 metų. 2024 m. balandžio mėn. SBTi patvirtino šiuos tikslus, taip pripažindama, kad „Flix“ strategija atitinka pasaulinius klimato tikslus. Sužinokite daugiau čia!
„Flix“ technologijos istorija

© Flix SE
Tolimojo susisiekimo kelių transporto iššūkiams įveikti reikia pažangiausio technologinio sprendimo – būtent tokį „Flix“ siūlo savo inovatyvia, nuosava ir sparčiai plečiamą technologijų platformą. Kaip smagratis veikianti itin lengvai keičiama „Flix“ technologinė platforma yra mūsų vertingo pasiūlymo pagrindas, leidžiantis užtikrinti geriausius savo klasėje rezultatus tiek keliautojams, tiek partneriams. Supaprastintas užsakymo procesas leidžia klientams lengvai naudotis platforma ir patogia programėle, kad didelio dažnio ir tankiame tinkle galėtų pasirinkti prieinamų kainų ir nuolatinės aukštos kokybės paslaugas. Keliautojai gali pasinaudoti patogiu visapusiškus užsakymo procesu, nuo konkrečios kelionės paieškos, jungiamųjų maršrutų ir papildomų paslaugų kelionės metu pasirinkimo iki apmokėjimo naudojant integruotus mokėjimo sprendimus;

© Flix SE
Naudodamiesi „Flix“ platforma partneriai gauna prieigą prie naujos klientų bazės, kuri padeda užsitikrinti papildomą stabilų ir nuspėjamą pajamų srautą, galimybę priimti sprendimus remiantis turimais duomenimis, optimizuoti naudojimą ir mažinti išlaidas. Šie aspektai apibūdina „Flix“ kaip pirmaujančią technologijomis pagrįstų kelionių sprendimų įmonę, kuri užtikrina išskirtinę vertę keliautojams ir partneriams. Siekiant užtikrinti aukščiausią naudotojų patirtį, dirbtinio intelekto ir mašininio mokymosi programėlių taikymas yra vienas iš pagrindinių „Flix“ strateginių prioritetų.
495+ M
1.2 M
44+ M
„Flix“ grupės prekių ženklai
Taikydama efektyvaus turto naudojimo verslo modelį, grupė pasitelkia tokius vartotojams paslaugas teikiančius prekių ženklus kaip „FlixBus“ ir „FlixTrain“, „Kâmil Koç“ Turkijoje ir „Greyhound“ Šiaurės ir Pietų Amerikoje.
„Flix“ valdymas

Bendrovės įkūrėjas ir generalinis direktorius (CEO) Andrė Švamleinas (André Schwämmlein
Pasaulinis verslas ir komercinės funkcijos.
André Schwämmlein yra vienas iš „Flix“ įkūrėjų ir jos generalinis direktorius. Jo tikėjimas alternatyviu, tvariu kolektyviniu transportu įkvėpė jį aptarti nereguliuojamos rinkos galimybę su dabartiniais įmonės įkūrėjais, kai 2009 m. jis dirbo konsultantu „Boston Consulting Group“ (BCG), o vėliau, 2011 m., kartu jie įkūrė įmonę „Flix“. „Flix“ generalinis direktorius (CEO) Švamleinas (Schwämmlein), vadovauja įmonei siekdamas įgyvendinti viziją – suteikti klientams galimybę patirti pasaulį. Jam vadovaujant „Flix“ tapo aiškia pasaulinės rinkos lydere visose pagrindinėse geografinėse vietovėse ir išsiplėtė į daugelį šalių. Jis taip pat yra aktyvus priežiūros tarybų narys įmonėse„Scout24 SE“ ir „ABOUT YOU Holding SE“, o nuo 2002 m. jis yra Vokietijos žaliųjų partijos narys.

Daniel Krauss, įkūrėjas ir vyriausiasis informacijos specialistas
Technologijos ir žmonės / žmogiškieji ištekliai;
Kaip „Flix“ įmonės vyriausiasis informacijos specialistas ir vyriausiasis žmogiškųjų išteklių specialistas Danielius Krausas (Daniel Krauss) valdo įmonės technologijas ir žmones. Kartu su kitais įmonės įkūrėjais, jis pavertė „Flix“ tarptautine transporto paslaugų teikėją. Krauss yra investuotojas ir patariamosios tarybos narys tokiose įmonėse, kaip „Baby1one“ ir „uvex“. Jis tiki, kad švietimas, verslumas ir inovacijos gali padėti visuomenei padaryti pažangą. Jis dažnai skaito paskaitas Frydricho Aleksandro Erlangeno-Niurnmbergo universitete ir yra iniciatyvos „FightBack“, skatinančios pokyčius siekiant tvaresnės visuomenės, įkūrėjas. Taip pat jis yra didžiausios Vokietijos verslumo ugdymo nevyriausybinės organizacijos STARTUP TEENS akcininkas ir vienas iš CODE universiteto akcininkų ir patikėtinių.

Finansų direktorius (CFO) Benjaminas Gubicas (Benjamin Gubitz
Finansų ir teisės funkcijos
Benjaminas Gubicas (Benjamin Gubitz) prisijungė prie „Flix“ 2015 m. ir 2025 m. sausio pradžioje perėmė finansų direktoriaus (CFO) pareigas. Eidamas šias pareigas jis yra atsakingas už visas „Flix“ finansines ir teisines funkcijas. Prieš tapdamas vyriausiuoju finansų specialistu, Gubitz ėjo įvairias vadovaujančias pareigas ir „Flix“ įmonėje buvo atsakingas už kontrolę ir ryšius su investuotojais. Dirbdamas įmonėje jis atliko svarbų vaidmenį užbaigiant įvairius finansavimo etapus, būrė grupės kontrolės komandą ir dirbo su daugeliu susijungimų ir įsigijimų projektų, tarp jų ir „Greyhound Lines“ įsigijimu 2021 m. Prieš pradėdamas dirbti „Flix“, jis buvo BCG projektų vadovas. Gubitz yra politikos mokslų daktaras.

Vyriausiasis verslo operacijų s.pecialistas (CCO) Maksas Caumeris (Max Zeumer
Paklausa ir naujos rinkos
Komercijos direktorius (CCO) Maksas Caumeris (Max Zeumer), prie „Flix“ prisijungė 2015 m. pradžioje ir nuo tada sėkmingai vadovauja tarptautinėms rinkoms. Kaip komercijos direktorius (CCO), jis vadovauja „Flix“ pasaulinei plėtrai, daugiausia dėmesio skirdamas Šiaurės Amerikai bei augančioms rinkoms, tokioms kaip Brazilija, Čilė ir Indija, tuo pačiu ir kuruodamas pasaulinės komercinės rinkodaros bei pajamų valdymo funkcijas. Turėdamas įvairiapusį akademinį išsilavinimą, įskaitant informatikos mokslus, filosofiją ir Kolumbijos verslo mokyklos magistro laipsnį, jis lavino įgūdžius dirbdamas konsultantu „Boston Consulting Group“, kur netrukus atrado savo aistrą keisti tradicines pramonės šakas per skaitmeninimą. Jo įsipareigojimas skatinti bendradarbiavimą ir sinergiją tarp šalių daro didelį poveikį formuojant pasaulinę kelionių industriją per skaitmenizaciją.

Vyriausiasis verslo operacijų specialistas (COO) Fabianas Stengeris (Fabian Stenger
Pasiūla ir Europos rinkos.
Fabian Stenger, grupės vyriausiasis verslo operacijų specialistas, įmonėje „Flix“ pradėjo dirbti 2013 m., sėkmingai plėtodamas rinką Vokietijoje, o vėliau ir Šiaurės bei Rytų Europoje. Nuo 2022 m. balandžio mėn. eidamas operacijų direktoriaus (COO) pareigas, Stengeris (Stenger) šiuo metu vadovauja Europos autobusų verslui ir kuruoja tiekimo pusę visame pasaulyje, bei yra atsakingas už tinklo planavimą, partnerių valdymą (įskaitant autoparko transformaciją), operacijas ir klientų aptarnavimą. Karjerą pradėjęs įmonėje „Bain & Co.“, įgijęs akademinį išsilavinimą Sankt Galeno universitete Šveicarijoje, jis jau daugiau nei dešimtmetį dirba įmonėje „Flix“, kur jo strateginis vadovavimas ir įsipareigojimas siekti tvarumo lemia „Flix“ sėkmę, formuoja jos ateitį ir įtaką pasaulyje.
*Duomenys gauti pagal savarankiškus skaičiavimus, „Atmosfair“ analizę, UBA 2023 ir JAV EPA 2024 duomenis. Daugiau informacijos rasite 2024 m. „Flix“ emisijų vengimo metodikos dokumente.