Apie „Flix“

Siūlome tvarias ir prieinamas keliones kiekvienam

Trumpai apie „Flix“

„Flix“ – pirmaujanti pasaulinė kelionių technologijų įmonė, nuo veiklos pradžios teikianti tvarius ir prieinamus kelionių sprendimus daugiau nei 400 milijonų keliautojų daugiau nei 40 šalių 4 žemynuose, ir tai daro pasitelkdama „FlixBus“, „FlixTrain“, „Greyhound“ ir „Kâmil Koç“ prekių ženklus. Taikydama mažo kapitalo verslo modelį ir pasiūliusi novatorišką technologijų platforma keliautojams bei partneriams, 2013 m. veiklą pradėjusi įmonė „Flix“, greitai užėmė pirmaujančias pozicijas ilgo maršruto kelionių autobusais rinkoje Europoje, Šiaurės Amerikoje ir Turkijoje bei sparčiai plečiasi į Pietų Ameriką ir Aziją. „Flix“ orientuojasi į nuolat augančią ilgų maršrutų kelionių autobusais ir traukiniais rinką, kurią skatina didėjantis visuomenės ekologinis sąmoningumas, ir siekia, kad iki 2040 m. Europoje ir iki 2050 m. visame pasaulyje jų paliekamas anglies dvideginio pėdsakas būtų neutralus. Norėdama įvertinti savo pažangą pagal moksliškai pripažintą sistemą, „Flix“ savo artimiausio laikotarpio išmetamųjų teršalų mažinimo tikslus nustatė pagal „Science Based Targets“ (mokslu pagrįstų tikslų) iniciatyvą. 
 

Pagrindiniai faktai ir skaičiai

40+

šalys 4 žemynuose

5,600

atvykimo vietos

400+

milijonai keleivių nuo veiklos pradžios

1,000+

autobusų partneriai

5,500+

autobusai kelyje

13+

„FlixTrains“ Vokietijoje

25+

biurai

5,500+

darbuotojai

100+

tautybės

„Flix“ verslo modelis

Itin lengvai keičiama „Flix“ technologinė platforma, kuri yra šio verslo modelio pagrindas, pritaikyta teikti geriausius savo klasėje rezultatus tiek keliautojams, tiek partneriams. Derindama tinklo planavimą, rinkodarą ir kainodarą, „Flix“ taiko pažangius sprendimus, kad kelionės visame pasaulyje būtų patogesnės, tvaresnės ir prieinamesnės. Pasitelkdama savo technologinę platformą ir patogią programėlę, „Flix“ kuria keleivių poreikiams pritaikytą kelionių patirtį ir padeda keliautojams pasiekti vietos autobusų partnerius, teikiančius pervežimo paslaugas, kartu užtikrindama, kad autobusų parkas būtų modernus ir atitiktų aukščiausius saugumo standartus. Šis mažo kapitalo verslo modelis padėjo Europos startuoliui tapti pirmaujančiu ir visame pasaulyje besiplečiančiu kelionių technologijų lyderiu. 

Tvarus būdas keliauti

Vidutinis išmetamųjų teršalų kiekis vienam keleivio nuvažiuotam kilometrui yra 27,8 g CO₂ , tad keliaujant su „FlixBus“ Europoje, anglies pėdsaką galima sumažinti beveik 6 kartus, lyginant su važiavimu automobiliu, ir 8 kartus, lyginant su skrydžiu lėktuvu. Be to, užsisakydami keliones keleiviai gali pasirinkti kompensuoti už išmetamuosius teršalus ir paaukoti tarptautiniu mastu pripažintai nevyriausybinei aplinkosaugos organizacijai „atmosfair“. 2023 m. „Flix“ keleiviai, pasirinkę „FlixBus“ ir „FlixTrains“, o ne kitas transporto rūšis, į aplinką „neišmetė“ 1,1 mln. tonų CO2. Didėjant tvaraus keliavimo sąmoningumui, „Flix“ siekia, kad iki 2040 m. Europoje ir iki 2050 m. visame pasaulyje jų paliekamas anglies dvideginio pėdsakas būtų neutralus Norėdama įvertinti savo pažangą pagal moksliškai pripažintą sistemą, „Flix“ savo artimiausio laikotarpio išmetamųjų teršalų mažinimo tikslus nustatė pagal „Science Based Targets“ (mokslu pagrįstų tikslų) iniciatyvą.

„Flix“ technologijos istorija

Sudėtingoms ilgo maršruto kelionėms keliais reikia išmanaus technologinio sprendimo, kurį „Flix“ įgyvendina naudodama savo patentuotą ir keičiamą technologijų paketą. Kaip smagratis veikianti itin lengvai keičiama „Flix“ technologinė platforma yra mūsų vertingo pasiūlymo pagrindas, leidžiantis užtikrinti geriausius savo klasėje rezultatus tiek keliautojams, tiek partneriams. Supaprastintas užsakymo procesas leidžia klientams lengvai naudotis platforma ir patogia programėle, kad didelio dažnio ir tankiame tinkle galėtų pasirinkti prieinamų kainų ir nuolatinės aukštos kokybės paslaugas. Keliautojai gali pasinaudoti patogiu visapusiškus užsakymo procesu, nuo konkrečios kelionės paieškos, jungiamųjų maršrutų ir papildomų paslaugų kelionės metu pasirinkimo iki apmokėjimo naudojant integruotus mokėjimo sprendimus. 

Naudodamiesi „Flix“ platforma partneriai gauna prieigą prie naujos klientų bazės, kuri padeda užsitikrinti papildomą stabilų ir nuspėjamą pajamų srautą, galimybę priimti sprendimus remiantis turimais duomenimis, optimizuoti naudojimą ir mažinti išlaidas. Šie aspektai apibūdina „Flix“ kaip pirmaujančią technologijomis pagrįstų kelionių sprendimų įmonę, kuri užtikrina išskirtinę vertę keliautojams ir partneriams. Siekiant užtikrinti aukščiausią naudotojų patirtį, dirbtinio intelekto ir mašininio mokymosi programėlių taikymas yra vienas iš pagrindinių „Flix“ strateginių prioritetų.

495+ M

DI grįsta sistema kasdien valdo daugiau nei 495 mln. vietų

1.2 M

Kasdien suplanuojama apie 1,2 mln. kelionių

44+ M

Kasdien iš naujo optimizuojama daugiau nei 44 mln. vietų kaina (vidutiniškai)

„Flix“ grupės prekių ženklai

Taikydama efektyvaus turto naudojimo verslo modelį, grupė pasitelkia tokius vartotojams paslaugas teikiančius prekių ženklus kaip „FlixBus“ ir „FlixTrain“, „Kâmil Koç“ Turkijoje ir „Greyhound“ Šiaurės ir Pietų Amerikoje, Meksikoje, Brazilijoje ir Čilėje.

„Flix“ valdymas

André Schwämmlein, įkūrėjas ir generalinis direktorius

André Schwämmlein, įkūrėjas ir generalinis direktorius

Pasaulinis verslas ir komercinės funkcijos

André Schwämmlein yra vienas iš „Flix“ įkūrėjų ir jos generalinis direktorius. Jo tikėjimas alternatyviu, tvariu kolektyviniu transportu įkvėpė jį aptarti nereguliuojamos rinkos galimybę su dabartiniais įmonės įkūrėjais, kai 2009 m. jis dirbo konsultantu „Boston Consulting Group“ (BCG), o vėliau, 2011 m., kartu jie įkūrė įmonę „Flix“. Schwämmlein, „Flix“ generalinis direktorius, vadovauja įmonei siekdamas įgyvendinti viziją – suteikti klientams galimybę patirti pasaulį. Jam vadovaujant „Flix“ tapo aiškia pasaulinės rinkos lydere visose pagrindinėse geografinėse vietovėse ir išsiplėtė į daugelį šalių. Jis taip pat yra aktyvus priežiūros valdybos narys įmonėse„Scout24 SE“ ir „ABOUT YOU Holding SE“, o nuo 2002 m. jis yra Vokietijos žaliųjų partijos narys.

Daniel Krauss, įkūrėjas ir vyriausiasis informacijos specialistas

Daniel Krauss, įkūrėjas ir vyriausiasis informacijos specialistas

Technologijos ir žmonės / žmogiškieji ištekliai    

Kaip „Flix“ įmonės vyriausiasis informacijos specialistas ir vyriausiasis žmogiškųjų išteklių specialistas, Daniel Krauss valdo įmonės technologijas ir žmones. Kartu su kitais įmonės įkūrėjais, jis pavertė „Flix“ tarptautine transporto paslaugų teikėją. Krauss yra investuotojas ir patariamosios valdybos narys tokiose įmonėse, kaip „Baby1one“ ir „uvex“. Jis tiki, kad švietimas, verslumas ir inovacijos gali padėti visuomenei padaryti pažangą. Jis dažnai skaito paskaitas Friedrich Alexander Erlangeno-Niurnbergo universitete ir yra iniciatyvos „FightBack“, skatinančios pokyčius siekiant tvaresnės visuomenės, įkūrėjas. Taip pat jis yra didžiausios Vokietijos verslumo ugdymo nevyriausybinės organizacijos STARTUP TEENS akcininkas ir vienas iš CODE universiteto akcininkų ir patikėtinių. 

Christoph Debus, vyriausiasis finansų specialistas

Christoph Debus, vyriausiasis finansų specialistas

Finansai ir teisinės funkcijos

Christoph Debus 2022 m. kovo mėnesį tapo „Flix“ vyriausiuoju finansų specialistu. Vykdydamas šias pareigas jis atsako už įmonės „Flix“ finansines ir teisines funkcijas. Debus yra transporto pramonės ekspertas ir yra dribęs vadovu kapitalo rinkoje, kuri neapsiriboja tradicine finansų specialisto veikla ir yra tarpdisciplininio pobūdžio. Anksčiau jis dirbo vyriausiuoju finansų specialistu įmonėje „Thomas Cook Group Airlines“, o paskutinė jo darbovietė buvo „Condor“, kurią jis sėkmingai pertvarkė. 

Max Zeumer, vyriausiasis verslo operacijų specialistas

Max Zeumer, vyriausiasis verslo operacijų specialistas

Paklausa ir naujos rinkos

Max Zeumer, vyriausiasis verslo operacijų specialistas, darbą įmonėje „Flix“ pradėjo 2015 m. pradžioje ir nuo to laiko sėkmingai vadovauja tarptautinėms rinkoms. 2022 m. balandžio mėn. pradėjęs eiti vyriausiojo verslo operacijų specialisto pareigas, jis vadovavo pasaulinei plėtrai, daugiausia dėmesio skirdamas Šiaurės Amerikai ir besivystančioms rinkoms, tokioms kaip Brazilija, Čilė ir Indija, kartu rūpindamasis pasaulinės komercijos rinkodara ir pajamų valdymu. Turėdamas įvairiapusį akademinį išsilavinimą, įskaitant informatikos mokslus, filosofiją ir Kolumbijos verslo mokyklos magistro laipsnį, jis lavino įgūdžius dirbdamas konsultantu „Boston Consulting Group“, kur netrukus atrado savo aistrą keisti tradicines pramonės šakas per skaitmeninimą. Jo siekis skatinti tarpvalstybinį bendradarbiavimą ir sinergiją daro didelę įtaką pertvarkant pasaulinę kelionių pramonę.

Fabian Stanger, vyriausiasis verslo operacijų specialistas

Fabian Stanger, vyriausiasis verslo operacijų specialistas

Pasiūla ir Europos rinkos

Fabian Stenger, grupės vyriausiasis verslo operacijų specialistas, įmonėje „Flix“ pradėjo dirbti 2013 m., sėkmingai plėtodamas rinką Vokietijoje, o vėliau ir Šiaurės bei Rytų Europoje. 2022 m. balandžio mėn. pradėjęs eiti vyriausiojo verslo operacijų specialisto pareigas, šiandiena Stanger vadovauja Europos autobusų verslui ir prižiūri pasaulinio verslo pasiūlą, vadovauja tinklo planavimui, partnerių valdymui, įskaitant transporto priemonių parko pertvarkymą, operacijas ir klientų aptarnavimą. Karjerą pradėjęs įmonėje „Bain & Co.“, įgijęs akademinį išsilavinimą Sankt Galeno universitete Šveicarijoje, jis jau daugiau nei dešimtmetį dirba įmonėje „Flix“, kur jo strateginis vadovavimas ir įsipareigojimas siekti tvarumo lemia „Flix“ sėkmę, formuoja jos ateitį ir įtaką pasaulyje.